فروش نیان الکترونیک

معرفی مختصر واحد بازاریابی و فروش

ارائه راهکارهای جامع، یکپارچه و سفارشی مطابق نیاز مشتری.

واحد فروش، زیرمجموعه معاونت بازاریابی و فروش شرکت نیان الکترونیک می باشد، که برای رصد و بررسی نیازهای مشتریان و پاسخگویی به آن ها ایجاد شده است.

واحد بازاریابی و فروش با بهره گیری از دانش، تلاش و مهارت مهندسان متخصص و رصد آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با تاکید بر استفاده از انواع تکنیک های جهانی در حوزهSales & Marketing از قبیل ماتریسBCG ، ۴P و… به منظور دسترسی و دستیابی به میزان حداکثر سهم بازار داخلی با ایجاد بازارسازی و بازاریابی به صورت رقابتی و پایدار، در ربع قرن تجربه نیان، فعالیت خود را هر روز قوی و استوارتر می نماید.

حوزه فروش و بازاریابی نیان الکترونیک به صورت کاملا تخصصی و با استفاده از مهارت های لازم مورد نیاز در حوزه های بازرگانی، فنی و حقوقی با روش ها و تکنیک های مهندسی فروش به صورت یک فرایند کاملا علمی و روشمند انجام می گیرد. گواه و تصدیق درستی این اصل، دستیابی و اخذ تاییدیه های فنی حوزه مشتریان، پیرامون محصولات مربوطه و موفقیت در بیش از ۹۰ % مناقصات راه یافته در سال های اخیر می باشد.

از مهمترین اولویت ها و مسئولیت های واحد بازاریابی و فروش، توجه به مفاهیم واقعی رضایت مشتریان، شناسایی به موقع نیازهای آتی مشتریان، تبدیل انتظارات مشتری به الزامات فنی و ارجاع آن به واحد طراحی و توسعه محصول را میتوان نام برد. همچنین این واحد به عنوان نماینده مشتری در سازمان نیان الکترونیک، نظارت بر تحقق الزامات فنی محصولات تولیدی مطابق با نیازهای شناسایی شده مشتریان و الزامات قراردادی مطابق تعهدات را از اهم وظایف خود بشمار می آورد.

از دیگر اقدامات این فرایند در راستای افزایش دانش فنی و اجرائی در حوزه مشتریان می توان به برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی، سمینارها و حضور در نمایشگاه ها و ارائه راهکارهای خلاقانه و نوآورانه اشاره نمود.

تسلط فنی مهندسان فروش بر پیچیدگی های تخصصی محصولات، تعهد به افزایش آگاهی مشتریان به منظور اتخاذ تصمیمات بهینه، توجه ویژه به رفع نیازهای پنهان و آتی مشتریان در زمان مناسب و بصورت یکپارچه و انعطاف پذیری بالا در قبال انتظارات مشتریان را می توان از نقاط قوت و مزایای رقابتی این فرایند دانست.