ISO 14001 - سیستم مدیریت محیط زیست

نتایج استقرار سیستم مدیریت محیط زیست بر اساس استاندارد ۱۴۰۰۱ برای سازمان شامل موارد زیر می باشد:حفاظت از محیط زیست و پاسخ به شرایط زیست محیطی رو به تغییر در تعادل با نیازهای اقتصادی-اجتماعی و کسب و کار پایدار در طول زمان

ISO 9001 - سیستم مدیریت کیفیت

استاندارد ۹۰۰۱ به سازمان کمک می کند تا عملکرد کلی خود را بهبود داده و یک مبنای منطقی برای فعالیت ¬های توسعه پایدار فراهم نماید.

ISO 45001 – سیستم مدیریت سلامت شغلی و ایمنی

استقرار استاندارد بین المللی ۴۵۰۰۱، سازمان را قادر میسازد تا مکان های کاری ایمن و سالم ایجاد نموده و از صدمات و بیماری ‌های مرتبط با کار جلوگیری نموده و از بهبود مستمر عملکرد سیستم ایمنی و بهداشت شغلی اطمینان یابد.

ISO 10006 – سیستم مدیریت کیفیت در پروژه

با پیاده ‌سازی استاندارد ۱۰۰۰۶ اصول و رویه ‌های استاندارد مدیریت کیفیت را در سازمان مستقر نموده و به سازمان اطمینان دهد که به اهداف کیفیت در پروژه ها دستیابی پیدا می کند.

 

ISO 10015 – سیستم مدیریت شایستگی و توسعه افراد

این موضوع سازمان را بر آن داشته است تا با پیاده ‌سازی استاندارد ۱۰۰۱۵، فرایندهای برنامه ریزی شده و منظم برای مدیریت شایستگی و توسعه افراد را به‌کار گرفته و بتواند توانایی‌ های خود را بهبود بخشد.

ISO 10004 – سیستم پایش و اندازه گیری رضایت مشتری

این موضوع سازمان را بر آن داشته است تا با پیاده‌ سازی استاندارد ۱۰۰۰۴، یک فرایند موثر و کارای پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان را ایجاد نموده و مشتری را تشویق به ارائه بازخورد کند تا بتواند فرصت ‌هایی را برای حفظ یا تقویت وفاداری مشتری ایجاد کرده و قابلیت رقابت داخلی و بین المللی را بهبود بخشد.

ISO 10002 – سیستم رسیدگی به شکایات سازمانی

استاندارد ۱۰۰۰۲، به سازمان کمک می کند تا یک فرایند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایات مشتریان برای تمامی فعالیت های سازمان طراحی و پیاده سازی نماید.